Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1957 Jaguar XK150
De XK150 was het laatste model van de XK Serie en deze verving de XK140. De Jaguar XK150 werd geproduceerd van 1957 tot 1961 en deze leek veel op de Jaguar XK140, maar de XK150 had toch meerdere upgrades ontvangen. De 1957 Jaguar XK150 had een voorruit die uit één stuk glas bestond en de vleugel lijn zakte niet meer zo ver naar beneden bij de deuren. Jaguar enthousiastelingen waardeerden ook de verbrede en verlengde motorkap. De meeste kopers beseften echter niet dat de eerste XK150's langzamer waren dan de XK140's. Dit werd gecorrigeerd in 1958, de Jaguar XK150 ontving toen een 3.4L S motor en deze gaf de Jaguar de snelheid die hij nodig had.
Wilt u een klassieke Jaguar kopen?
Als u overweegt om een 1957 Jaguar XK150 te kopen, onthoud dan dat deze auto's meer dan 5 decennia oud zijn en daarom is het belangrijk om te begrijpen dat deze auto's niet perfect zijn, tenzij u bereidt bent om een exemplaar te kopen dat in topstaat gerestaureerd is. Vanwege de populariteit van deze auto's gedurende de productie, zijn deze vandaag de dag nog op grote schaal beschikbaar. Of u nu op zoek bent naar een schuurvondst, een auto om in het weekend mee te rijden of een exemplaar dat perfect gerestaureerd is voor in uw verzameling, ze zijn allemaal verkrijgbaar.