Bouwjaren
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1957 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1958 Alfa Romeo 2000
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1958 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1959 Alfa Romeo 2000
- 1959 Alfa Romeo Giulietta
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1959 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1960 Alfa Romeo 2000
- 1960 Alfa Romeo Giulietta
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1960 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1961 Alfa Romeo 2000
- 1961 Alfa Romeo 2600
- 1961 Alfa Romeo Giulietta
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1961 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1962 Alfa Romeo 2600
- 1962 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1962 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1962 Alfa Romeo Giulietta
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Spider
- 1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo 2600
- 1963 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1963 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1963 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1963 Alfa Romeo Giulietta
- 1964 Alfa Romeo 2600
- 1964 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1964 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1964 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1964 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1964 Alfa Romeo Giulietta
- 1965 Alfa Romeo 2600 Spider
- 1965 Alfa Romeo 2600 Sprint
- 1965 Alfa Romeo Giulia Spider
- 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
- 1965 Alfa Romeo Giulietta
1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale
De 1570 CC motor werd gekenmerkt door de Weber 40 DCOE2 carburateurs en deze waren overgenomen van de Giulia Sprint Veloce en deze motor leverde 112 PK in de Giulia. De meeste Giulia Sprint Speciale modellen waren uitgerust met schijfremmen op de voorwielen. Als u overweegt om een 1963 Alfa Romeo Giulia SS te kopen, dan is het dashboard de beste manier om een Giulia van een Giulietta te onderscheiden. Het dashboard van de Alfa Romeo Giulia heeft een lederen onderzijde en het dashboardkastje werd onder een andere hoek geplaatst. In tegenstelling tot de Giulia had de Alfa Romeo Giulietta een dashboard dat in een kleur geschilderd was zonder een lederen onderkant. In het totaal werden er 1.400 stuks van de Giulia SS geproduceerd, en de productie stopte in 1966.
Wilt u een klassieke Alfa Romeo kopen?
De 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale groeide uit tot een van meest populaire Alfa Romeo modellen van de jaren '60 om de weg mee op te gaan. Hoewel veel kopers de voorkeur geven aan een volledig gerestaureerde auto, is de Alfa Romeo Giulia beschikbaar in alle mogelijke condities variërend van restauratieprojecten tot exemplaren in topstaat. ER Classics staat voor u klaar om u te helpen om de Alfa Romeo Sprint Speciale van uw dromen te vinden. Bent u op zoek naar een 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale om te restaureren, of heeft u toch liever een exemplaar in topstaat? Als u overweegt om een 1963 Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale te kopen, neem dan contact op met ER Classics. Neem ook een kijkje in de online inventaris van ER Classics om te zien welke modellen momenteel beschikbaar zijn. Als u nog vragen heeft, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.